Sjuk

Hm, jag som har sagt flera gånger nu underkort tid att det var såå längesedan jag var sjuk och att jag aldrig har feber. Ha! Där fick jag så jag teg. Sjuk upp över öronen och feber. Nu börjar jag få en hemsk rivande hosta också ovanpå halsont, feber, nästäppa och en trött och slutkörd kropp. Jag har så roligt. Det som är skönt är att skolan är slut och att Tessan och jag är klara med allt pluggande! Nöjd till tusen.

I dag är det tvättdag också och Marcus pluggar på som tusan inför tentan i morgon. :) Han är duktig han.

Åh vad jag är godissugen och panpizzasugen.... hihi. Får försöka ta oss till affären en sväng. Marcus får luftaa sin sjukling lite. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0