Makaroner och köttfärssås

Då var jag mätt i magen för i dag då. Men det är så tråkigt att äta ensam, maten smakar inte och jag har ingen ro i kroppen att sitta still. Jag tror att det smakade bra iaf.

Då har vi varit på en sväng till veterinären, det gick bra. Sally sjöng heeela vägen fram och hela vägen tillbaka. Astrid däremot fann sig till rätta med det samma, hon somnade om. I bland är det nog skönt att slippa höra allt oväsen! När vi närmade oss Gävle såg jag att himlen blev svartare och svartare, bara någon minut senare brakade hela helvetet lös! En riktig störtskur med hårt regn och hagel. Vindrutetorkarna gick på högvarv, svårt att se ut ändå! Men desto närmare Valbo vi kom, desto bättre blev vädret. Och tur var väl det. Väl inne hos veterinären fick de sig en varsin vaccinationsspruta. Det var bara Astrid som skrek till lite och på någon minut var det klart och vi gick ut i bilen igen för att åka hem.

Kvällen blir lugn ska kika på Unga mödrar, serien från Danmark, sen blir det en dokumentär om en liten pojke som är lika stor (liten) som tummeliten. Kvällen ser fullspeckad ut av tvprogram.

Nu ska jag ringa mamma så jag får prata av mig lite i dag och inte bara gå omkring och prata med katterna. Jag får inte så bra svar från de, speciellt inte Astrid. Hihi.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej tjejen! Guud va kul att du skaffat blogg också :D Nu kan jag hålla lite koll på dig ;p Hoppas allt är bra! synd att jag inte kunde följa med till valbo idag! kraamkram

2008-06-11 @ 20:33:25
URL: http://tessanlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0