Måndag

Otroligt fint väder! Strålande sol och blå himmel! Typiskt, bara för att jag ska jobba heela dagen!

Då var det snart dags att gå till bussen men först en sväng till soprummet. Har städat ur kattlådan och rensat i sopskåpet. I dag har jag också diskat och hunnit med att ta en dusch.

Undra vad katterna tycker om att bli lämnade i dag nu då. De blir lite ensamma i sommar. Men som tur är har de ju varandra och jag kommer ju hem förr eller senare under dagen. Jobb då mellan 13.30 - 22.00. Skönt att komma igång. Plånboken skriker efter lite mer pengar!


Nu ska jag göra mig klar och se till att allt som ska med kommer med!


Kommentarer
Postat av: Anonym

godmorgon

sovit gott?

har 2 tävlingar igång som jag hoppas du vill delta i

www.enlitentax.blogg.se

ha en bra dag!

2008-06-16 @ 11:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0