Mätt och belåten

Då har jag äntligen fått något att äta. Det blev en matig kycklingbaguette med sallad, skinka, tomat, gurka, kyckling och currycremefraiche. Jättegott!

Jag tog bussen in till stan jag behövde införskaffa lite toapapper, bikini, nagelacremover och rakhyvlar. Jag hittade inga rakhyvlar och ingen bikini. Det är inte tänkt att jag ska bada i år, det får duga med bikiniöverdel och kortbyxor i sommar. Jag har ju inte direkt kommit i sommarformen ännu... Väl nere på stan började det regna, det öste ner. Skönt för efter regnet ändrades luften och det blev svalt och skönt ute. Jag köpte två byttor med jordgubbar som jag åt lite av när jag kom hem. Åh, så gott det var!

Sen jag kom hem har jag bara tvättat. Inte roligt. Ska ut nu och vika ihop lite torr tvätt samt slänga in det sista i torktummlaren. Skönt att det nästan är klart iaf! Sitter och funderar om jag är värd lite mer jordgubbar lite senare i kväll. Jag tänker att det är bättre med jordgubbar än chips och godis. Hihi. Godis är verkligen min akilleshäl. Måste sluta. Men godistarmen bara skriker och skriker.

I morgon är det dags att vaccinera katterna för sista gången, blir till att brumma till Valbo Distriksverterinär med de i Golfen (som råkar vara min absoluta favorit bil! ;P) Det ska nog gå bra, vi åker vid 14.00 som tur är har de drop in vaccinering mellan 14.00-16.00. Ingen musik behöver jag, kattorna sjunger så bra så bra.

Tvättstugan ropar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0