Tvättdags

Strålande sol, blå himmel och lite blåst. Kan det bli bättre?!

Klev upp 07.50 i morse för att tvätta, har tvättstugan mellan 8-16 i dag. Har redan tvättat 4 maskiner´, är slö i dag så jag tummlar allt som går att tummla! Sista maskinen inne nu, lite sängkläder. Tyckte det var lika bra att passa på.

Ska nog bege mig på en liten prommenad senare, känner mig sugen på lite jordgubbar! Jag tänker försöka stenhårt med att sluta äta godis. Jag måste skärpa mig med det nu känner jag. Innan jag rullar fram. Vem vet, det kanske går fort och innan man vet ordet av väger man över 100 kg. Det är av den enkla anledningen jag vill försöka sluta.

Veckorna går så fort, redan onsdag. Och på fredag kommer Marcus igen. :) Blir en lugn helg för oss, kanske beger vi oss en sväng till den stora Ockelbo Marknaden som är i helgen. Skönt att strosa runt lite om vädret tilllåter.

Nu ska jag vattna mina blommor så de inte vissnar bort i fönstrena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0