Våfflor och jordgubbsylt

Det var min middag. Inte hungrig i dag heller, skulle nog klara mig utan middag. Men, jag vet ju att det inte är bra att inte äta så jag åt ändå.

Jag tog mig en promenad till Prix idag, skönt att gå en sväng. Köpte mjölklinser med kattmynta i till Sally och Astrid, de blev helt tokiga när de åt! Haha. Måste vara deras favoritgodis!

Hm... Resten av kvällen? Vattna blommor (eftersom det aldrig kommer något regn!), se på tv, ge katterna mat, rensa kattlådan och gå och lägga mig. Ja, så händelserik blir min kväll!

I morgon kanske min lillasyster kommer och hälsar på en sväng, kul med lite sällskap. Det är inte så ofta vi umgås. Jag tror vi mest "va med varandra" när vi var små. Haha. Jag brukade lura henne en massa roligt! Som den gången när vi delade sovrum, då brukade jag låtsas att jag var en häxa. Hihi. Jag förställde rösten och lät så läskig jag bara kunde! Såklart gjorde jag bara det när vi skulle sova, på natten när det var mörkt. (Det har jag förståss slutat med nu).  Hon åker isf med mig tillbaka hem på lördag då jag och Marcus ska hämta en kökssoffa som min farmor haft hemma hos min faster. Det blir nog fint i köket med en soffa, plus att det får plats fler personer då!

Åh, Marcus stannar nog till söndag! Woho! Skönt, känns så konstigt, redan, att vara ensam hemma så mycket i sommar. Det är jag inte riktigt van vid. Har ju alltid haft familjen runt omkring, och sen jag flyttade ihop med Marcus har han oftast varit hemma här med mig. Som tur är är sommaren inte lång. Snart är det höst och skolan har börjat igen!


Ägnar en liten tanke till min lilla mamma. Det vet jag att hon behöver. Hon är en grubblare ibland och jag vet att hon har mycket att tänka på. Hoppas du vet att jag tänker på dig!
Åh! Ni bara måste kolla in dessa helt underbara serierna! :D Haha. (Inget för kräsmagade) Det är väldigt roliga, väldigt provocerande tecknade serier. Jag älskar de!! http://www.wulffmorgenthaler.com

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men du!! Jag tycker synd om din lillasyster, JAG VET hur dumma storasyskon kan vara! Dom kan vara hemska! Så fan ta alla storasyskon ;D

2008-06-12 @ 18:36:21
URL: http://tessanlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0