Lördag

Då var det lördag och Marcus har skrivit sin tenta. Då är det bara för honom att plugga inför nästa...

Jag och Sally tog sovmorgon till 10.00 i morse, vi hade det så mysigt! Därefter började städningen av lägenheten då Marcus kompis Sven kommer och sover över till i morgon. Kul att få lite besök. Nu har vi ätit kyklingtacos och bakat och avnjutit en alldeles underbart god bananpaj. Pojkarna kilade över till en gemensam kompis och jag tände lite ljus som förhöjde stämningen. Det måste vara det bästa med denna årstid, att man kan tända ljus. :)

Vi är marsvinsvakt i morgon till grannarnas marsvin Bailys. hihi.

I morgon blir det en sväng ut till valbo, Sven var sugen på en tv och tar med sig allt-i-allot Marcus som hjälp. :P (säg något Marcus inte kan!) Då ska jag hämta ut min telefon som varit på lagning, köpa kameran jag pratade om tidigare och köpa lite saker till mamma och till svärmor på Ikea. Vi får se om jag får mig en tur inne i alla affärer också... Får passa på medans pojkarna är i alla dessa elektronikaffärer och dreglar! hihi.

Nu senare i kväll blir det chips och film, tror vi skulle se Hangkock, äntligen. Den filmen har jag tjatat om lääänge nu... Bättre sent än aldrig. :) Nu ska jag jogga eller något så jag får mer plats i magen för lite chips och andra önyttigheter. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0