Måndag (igen)

Då var det dags för en ny måndag. Lika segt som vanligt. Skola var det tänkt till kl 16.00 i dag. Men jag och Tessan ändrade snabbt på den saken. Vi var båda hemma och glada vid kl 12.00. Hihi. Vi skolkade som Marcus uttryckte sig när jag kom innanför dörren. Vi tog en shoppingtur lite runt om. Jag införskaffade en jätte fin sjal, en tekanna och tesilar.

Helgen var trevlig. Var till Valbo i söndags och där köpte jag mig en kamera (den jag pratade om tidigare), hämtade min lagade telefon, köpte mjukisbyxor på HM, hittade en filt jacka (snygg som bara den!) det var 30% rea på alla jackor på Vero Moda. Glad blev jag. Så för en del av pengarna jag fick när jag fyllde år köptes det en jacka och en kamera. Har lite kvar men vet inte riktigt vad jag ska spendera dom på... Mecus kompis Sven handlade en handdammsugare på rea och Marcus köpte en Ektorp pall som vi suktat efter länge. Nu finns det en extra sittplats hos oss när familjen vill kika in.

marcus är ute och byter till vinterdäck så vi kan åka till Dragongate i morgon på en gratis rundtur, ska bli kul att se hur de har det där. :) Jag ska nog gå ut till karl och se om jag kan knäppa lite kort och testa kameran ute också. Blir lite bättre bilder ute än det blir inne.

Ikväll blir det träning, så skönt att du är på mig Tessan, spinningen är ju rolig!! tack. Tack för en trevlig dag. Nu får du komma och dricka lite te hos mig, ur min fina kanna.... Hihi. Min kannan är finare än din!! ;P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman.jasså...du har shoppat IGEN haha.Glad att du hittat lite grejjer för present pengarna,både kamera och jacka ska bli kul att se när vi ses nästa gång.Jag ligger däckad här hemma,skit ont i halsen,kan knappt prata,hela kroppen är slut och tung....från huvudet till fötterna,feber toppar mm.Inte ett dugg kul måste jag säga.Jag har precis legat i soffan och kikat på Horton,en ganska gullig filmler.Middagen ska Jenny laga i dag,det blir Vinter soppa med gott bröd till,sen har hon kvälls prommisen med Myra så jag kan forts tat lugnt.Hoppas allt är bra med er båda,denna förkylning eller om det är nått annat önskar jag ingen !!!Myra är ensam ute i trädgården just nu och leker med en tråd knut,annars har hon legat med mig i soffan och kikat på filmen*ler..Älskar dig.Vi hörs gumman/kramar om.Mamma & Myra

2008-11-12 @ 14:50:32
URL: http://www.svartangel.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0