Personlighetstest

Nyss gjort ett personlighetstest med 41 frågor om min personlighet och sedan ger förslag på olika karriärer som skulle passa. Detta blev resultatet och det stämmer mycket bra, jag pluggar ju till Sjuksköterska och det blev ju en karriär som skulle passa mig! Hihi. Nog allt ligger det något i detta...
 
Din personlighetstyp:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

En länk så du också kan göra testet: http://se.41q.com/



Jag har nyligen dammsugit och precis gjort mig klar för dagen. Nu blir det till att plocka ihop lite och försöka sig på att leta lite vetenskapliga artiklar om Schizofreni. De där artiklarna är inte roliga att hitta... Önska mig lycka till.


Kommentarer
Postat av: Johanna

2008-11-28 @ 08:43:38
URL: http://jotta.blogg.se/
Postat av: Johanna

ooj... det där tidigare inlägget skulle inte ha skickats ivääg so foooort :D



men heeej :) hur är läget? kul med ännu en blogg att ha lite koll på.

nu börjar jag bli frisk, ska till doktorn en gång till idag.. sen hoppas jag att öronvärken är borta efter helgen :)



hur är allt med dig då?

kramis



2008-11-28 @ 08:47:03
URL: http://jotta.blogg.se/
Postat av: carina jonsson

Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.



Detta blev jag =)

Kram mamma

2008-11-29 @ 20:01:23
URL: http://www.svartangel.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0