Uppe med tuppen

Då var det lördag och jag steg upp med tuppen och nattmörkret kl 06.00 i morse. Allt för att ta sig till omtentan i läkemedelsräkning. Segt men skönt att ha tentan gjord.

I går åkte Marcus hem till byn och jag blev kvar i Skutskär. Skönt men samtidigt känns det lite ensamt. Tur att jag har trevliga grannar och två idioter till katter. Hihi. Har varit en lugn dag i dag, sovit på soffan och städat och plockat lite. Det behövdes verkligen. I morgon ska jag försöka ta itu med disken samt vara duktig och plugga lite. Sen är det favoritträningen i morgon Boxning med Tessan. Första gången vi var där sa hon till mig att hon aldrig hade sett mig så koncentrerad förr - inte ens på en tenta! Hiih! Vi har roligt tillsammans!

Nu ska jag prata lite på msn med min sjuka mamma, hoppas du blir frisk snart så jag törs åka hem i helgen!! Massa kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0