Fredag

I dag har vi 10 plusgrade ute, gått och mulet med storm.

Då är jag nästan klar med allt innan familjen kommer. Vi åkte och handlade kl 9 i morsen och när vi kom hem städade vi i hop lite och plockade saker till deras rätta plats. Sen pluggade Marcus och åkte till skolan. Jag blev hemma med dammtrasan, dammsugaren och skurmoppen. Äntligen får jag vila en stund. En dusch är välbehövlig vid det här laget!

Mamma och pappa kommer vid 17, de har då med sig en gryta med mat. Fika bjuder vi på, trottsallt är det jag som fyller år...

I morgon, lördadg kommer Marcus familj för att gratta mig, och då på min dag, 25 oktober. Då är det 20 år sedan jag kom till värden.

Trött och orkeslös med inslag av huvudvärk...

Ledig till veckan då vi har ytterligare en tenta på fredag. Ena tentan avlöser den andra. Så har det sett ut under hösten. Men det går bra. Snart har jag ju gått halva tiden, det är inte långt kvar förrens vi ska besluta vart vi ska ta vägen med lägenhet, jobb och vilken stad vi vill bo i. Mycket att tänka på.

Kommentarer
Postat av: tessan

Åhå vad glad jag blir när du uppdaterar! Nu måste du skärpa dig kvinna och skriva lite oftare :D Du är så duktig som städar och står i. Hoppas du har en underbar dag och att dagen imorgon likaså! Massa kram

2008-10-24 @ 17:38:06
URL: http://tessanlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0