Avklarat

Ja, då var första skoldagen avklarad. Känndes helt ok att komma tillbaka, kkommer bli en något tuff höst med forskningsmetodik och annat teoretiskt-tråkig skit... Men samtidigt känns det inte som att det bryr mig, för jag är snart utexaminerad SSK!! Det är endast höstterminen och vårterminen, våren kommer gå fort, då har vi endast praktik och C-uppsatsskrivning. Fy sjutton vad fort allt kommer gå! Jag försöker hålla mig positiv.

Har fått hem böckerna jag beställde för 1400 (!!) kr och under en föreläsning igår dök det upp ännu en bok jag behöver, klickade hem den igår för ynka 400 kr. Det är helt sjukt  vad de lurar av studenterna pengar!!

Jag och Tessan har redan lagt in studiedagar där vi kan ägna oss åt våra studier och alla de skriftliga inlämningsuppgifter som hör denna kurs till. Känns skönt för då vet båda vilka dagar vi är lediga på och inte, vilket gör det enklare att lägga in några ev. jobbdagar! På tal om jobb så har jag tagit en extra dag den 5/9 jobbarr då från 8.45 - 18.30, kom fram till att om jag jobbar denna dag så är de flesta av böckerna bletalda, vilket inte är fy skam!

Torsdag åker jjag mot Bollnäs, var ett bra tag sedan jag var hem nu, ska iofs till Tandläkaren på fredag. Ska ändå bli skönt att komma hem någon dag.

Nu har vi tvätttid så jag ska ta och vika lite tvätt nu så det slipper bli så skynkligt!

Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Kanon att kunna jobba extra och sen att få böckerna betalda är inte fy skam !Dagen rullar på här om än i sakta mak......har mest aktiverat hundarna,promenad och bus i trädgården.Vi hörs / kramar om.Mamma och doggsen

2009-08-25 @ 14:06:26
URL: http://www.svartangel.zoomin.se
Postat av: Anna

Hej! Nu har jag också hittat hit & även hittat dig :) Fin blogg du har. Hoppas det är bra med er & djuren:) Kram!

2009-08-29 @ 21:13:42
URL: http://annaslaviero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0