Lite nytt

Då har även jag en mer personlig blogg. :) Jag och Marcus satt i går kväll och knmåpade ihop detta till mig. Blev nöjd. Kul att förnya sig lite.

Nu är allt som det ska här hemma, båda katterna är hemma och Marcus, så nu är jag glad. Fick lite sällskapp i lördags av pappa och mamma, vi åkte ut till Valbo och hade det mysigt i några timmar. Sen handlade vi mat och åkte ut hit. Både Myra och Mack var med, de hade kul här hemma med några gamla tuggben. Tack för besöket, alltid lika roligt!

Skolan börjar på måndag så nu är det bara två terminer kvar till vi båda är färdiga med  skola och plugg för denna gång! Känns skkönt men också lite läskigt...

Nu ska jag göra mig iordning för dagen och frörsöka få något gjort. Känner mig inte helt pigg, vet inte om jag börjar bli sjuk.... Only time will tell!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fint blev det och personligt,måste säga att det passar dig kanon bra !! Det gjorde ni bra *tummen upp =) Nu har jag plockat in varorna,blev en hel del vi handlade.En skinkstek ligger i grytan och puttrar till det blir det kokt potatis med omelett och kantarell stuvning *mums säger jag bara.Ha det så bra och hälsa / kramar om er båda

2009-08-21 @ 15:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0