Tidig morgon

Jag är uppe tidigt idag, såhär tidigt har jag nog aldrig skrivit blogg förr! Varit lite fullt upp denna vecka då en ny kurs började i måndags, Akutsjukvård. I dag ska vi till akutmottagningen på "studiebesök"/föreläsning. Efter det åker jag och Marcus och inhandlar de sista julklapparna! :)

Jag och Marcus satt och pratade igår och kom fram till att tiden går alldeles för fort! Vi hinner inte med! Det är så mycket som händer nu inom det närmsta året, slutar skolan, söka jobb, byta bostad, byta stad mm. mm. Det är så mycket man vill hinna med och så mycket som man vill göra! Jag försöker att inte stressa upp mig över allt sådant men, det går inte att hjälpas, jag måste ju börja fundera på hur mitt/vårat liv ska se ut, vi har båda två mål och tankar om framtiden vilket känns väldigt skönt! Det gör att allt känns något bättre. Till sommaren går inte jag i skolan mer, jag har gått i skolan i 15 år när jag är klar till sommaren!! Det är läskigt, det är NU mitt liv börjar och jag har ingen aning om vad jag gör till hösten eller vart jag bor! När vi pratade om detta igår sa Marcus att han "snoozar" och vill inte höra mer... Nu är det jag som snoozar och lägger locket på, till nästa gång jag behöver prata av mig!! hihi

Blir en lugn helg, ska försöka plocka in våra utemöbler innan sön kommer och ställa våra cyklar under tak. Sen blir det säkerligen pepparkaks- och glöhöppsbrödsbak! :) Det är så mysigt, då känns det verkligen som att julen är här!

Nä, nu ska jag göra klart det sista så jag kommer till skolan! :)

Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Krya på dig gumman.Själv känner jag mig något bättre men det var segt att gå ut med hundarna i dag.Kramar om / Mamma

2010-01-04 @ 17:01:14
URL: http://www.svartangel.zoomin.se
Postat av: Anna

Tack;) Vi har väl pratat lite om det förr & sen på nyårsafton va Tommy i fjällen & ja va hemma eftersom ja jobbade. Sen på Fredag när han kom hem tog Tommy tag i saken;P hihi. Så vi var & kikade på ringarna igår;) Så dom kommer väl nästa vecka! :)

2010-01-05 @ 20:18:43
URL: http://annaslaviero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0