29 Januari

Då hade jag och Marcus varit tillsammans i 4 år! Lycka, jag är så glad att jag hittade honom på klotterplanket på lunar... Hihi. 1 ½ år har vi nu bott tillsammans också. Det är så skönt att ha någon hemma som väntar på en och någon som man alltid vaknar upp brevid. Jag fick 20 st röda rosor, så fina! Lägger in kort sen. Blev bjuden på middag i Gävle på den grekiska restaurangen Akropolis. Åh gud vilken god mat de hade! Ett väldigt fint och fräscht ställe. Dit ska vi å fler gånger och äta. Jag älskar dig hjärtat mitt, så glad att jag har dig! ;-*

Ledig i dag, fredag, till tisdag em. SKÖNT! Jag ska passa på att njta till fullo! På måndag ska jag och gumman gymma. Ska bli skönt att komma igång med träningen igen. Det är något som är välbehövligt! Måste säga att vårt godisförbud går riktigt bra, känner mig inte alls lika sugen som jag gjorde förr. Kunde inte gå in i en affär utan att köpa nåot godis...

Åh, ska bjuda Marcus på en god drink i kväll (den vi drack när vi var ut, jag Anna och Tessan)
Sprit
Sourz red berries
CocaCola
Is

Är det godaste jag druckit (smakar som mina favoritgodisar - sura körsbär- Mumms!!

Blir en lugn myskväll i kväll framför tvn. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, jaså..du hittade din karl också på klotterplanket ;D

2009-02-03 @ 15:48:25
URL: http://close.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0