Då var tentan gjord

Nu kan jag pusta ut och börja förbereda mig inför omtentan... Detta var en knepig tenta. Det verkar som att jag och alla andra helt lagt ner energi på helt fel delar. Blir roligt att få tillbaka tentan... Nu är den gjord iaf. :) Det firades med lunch på Mingel o bar med Tessan och hennes kompis Anna. Vi hade en trevlig heldag på stan där vi alla tre for runt efter några nya partykläder till lördag då vi bestämt oss för att gå ut. Jag fyndade ett lila linne med pärlor på REAN :D Hihi. Det tog ett tag och jag knde att jag aldrig skulle hitta något att ha på mig, men tillslut i sista affären vi var in i så sprang jag på linnet. Köpte även röda och vita tulpaner, de står på köksbordet och lyser upp. Dock är all jul kvar hemma hos oss så det ser lite roligt ut med julgardiner, juldukar och ljusstakar samt en tulpanbukett på bordet. Men det ska jag fixa i morgon, ska bli skönt att få undan allt som vi varken hunnit  eller orkat engagera oss i tidigare. :) Speciellt inte nu med tentorna som varit och som är på ingång...

Jag är sugen på att baka också, vi fr se vad jag hittar på i morgon. Storstädning, pyssel och en hundpromenad är planerna inför morgondagen.

Jag och Marcus har förresten godiförbud, ända fram till mitten på februari!!! Hur ska detta gå?! Jag får som sagt baaka ist...

Nu str kotletterna i ugnen och potatisen på spisen. Börjar bli riktigt hungrig nu. Ska bli gott med mat. :) Resten av kvällen spenderas framför tvn med fötterna på soffbordet! Stackars gubben får plugga, han har tenta på lördag som han inte riktigt hunnit polugga till så han gör inget annat.... Håller tummarna för honom!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan! :D Ja, tack själv för en trevlig dag :) legginsen var kanon så nu är det bara att börja ladda inför lördag! ;) ses då! Kram

2009-01-16 @ 00:55:25
URL: http://close.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0