Jag har gjort en GOD smörgåstårta!!

I fredags åkte vi hem för att fira pappa på lördag. Under lördagen var jag och mamma ut på en mindr shoppintur i bollnäs. Fyndade lite, och köpte ingridienserna till smörgåstårtan som jag och Marcus lovade att vi skulle göra. En smörgåstårta som JAG tycker om utan massa äckel på!! Här kommer en bild på skönheten, riktigt god och jag kan härmed säga att jag tycker om smörgåstårta!!! :D (det trodde jag aldrig om mig själv).




Sen bjöd pappa på tårta också, maräng och hallontårta, nog den godaste jag ätit!!



Sen blev hela familjen bjuden på mat på Kinaresturangen i Bollnäs, syster fixade även så att pappa fick gratis efterrätt för att han fyller år! Hihi. Vi hade roligt kan man säga. Stackars Pontus, han får stå ut med mycket!! Hihi. Därefter åkte vi hem och tittade på Körslaget, jag och Marcus åkte hem efter att Bollnäskören sjungit. Vi skulle ta gamla E4an hem då Marcus inte ville få salt på den nytvättade bilen, det resulterade i en felåkning på totalt 25-30 min. Men när vi kom på att vi har GPS i mobilen kom vi på rätt väg och tillslut hamnade vi hemma i lugnet i Skutskär.

Dagen i dag bör bestå utav tentaplugg men motivationen tryter och allt annat är sååå mkt roligare just nu. Till och med att städa bort julen och sätta upp nya gardiner!! :-O. Haha, det trodde jag inte om mig själv. Aja, känner mig inte så orolig inför tentan, det får gå som det går. :) Går nog att plita ihop något ánnars får jag ordbajsa så det står härliga till! Marcus dricker kaffe hos grannen och jag är fika/godissugen... Till  middag blir det Tacos, det är makalöst gott! Ska försöka slänga ner en påse chips i korgen också... (man kan nog gissa vad som är på G... Det börjar på M och slutar på ens)

Jag måste visa det fina Pandoraarmbandet jag fick av Marcus i julklapp!









 Min månadssten, Turmalin. Denna berlock köpte jag själv. :) Nu vill jag ha massor av berolcker så hela armbandet blir fullt av fina och minnesvärda berlocker. Dessa köps från hemsidan www.pandorashop.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för i går.var jätte roligt att ha er alla hemma !!! Smörgås tårtan var toppen god,den gjorde ni bra.Nu ska jag lägga mig,är aningen trött.Kramar om

2009-01-11 @ 22:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0