Snart tenta...

I dag har jag varit ute och gått med grannen/vännen Astrid, hon är dagmatte till tre hundar, vi var ute i snöblåsten ca 1 tim. Otroligt skönt att få komma ut och gå lite! Det blir repris i morgon kl 11.00. Jag som borde plugga inf. tentan, har hunnit skriva ungf. hälften av allt jag ska lära mig så vi får se, den är inte förrens torsdag... Fredag? hm... Det borde kollas upp mer ordentligt... hihi.

I går var jag och älskling till Valbo och kikade runt lite. Pappa fyller år på lördag så vi fyndade ett paket. ÅH! Marcus fick tillbaka sina glasögon också! Han är så fin i de nya jämfört med de gamla! Sen blev det billsybiddadg för mig, Marcus åt på IKEA.

I morgon åker vi hem för att fira pappa, Marcus och jag har lova att göra smörgåstårta! haha. Det kommer bli roligt! Jag har aldrigt tyckt om det, är kräsen. Men nu ska jag få göra en som bara jag tycker om med skinka, ost, tomat, gurka, sallad.... hihi. Marcus gör en med liiite mer (äckel) saker på.

Nu bakar han, sockerkaka! Jag lovade att göra negerbollar sen... STOORA ska dom bli, precis som de på skolan! Mumms! Köttfärssås till middag. Tvätttid kl 16.00, skönt att få bort lite smutskläder. Jag har upptäckt att jag har ett par sköna jeans som jag använder. Nu är det dags att köpa minst ett par till, vill ha ett par svarta... Kikat i Ellos nya vår/sommar katalog, som alla andra bloggare... Det var lite fint i den som jag förmodligen kommer skikca efter så snart jag fått pengar. Ska fråga om mamma ska beställa något med mig denna gång... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0