Sol ute, sol inne

Då sitter jag här igen tillsammans med katterna. Marcus har styrt sin kosa till Silverbyn. Jan har lite att fixa där, tråkigt för honom att sitta inne här hemma är jag ändå är och jobbar hela dagarna. I går var första dagen hoss burkare nr 2. Började mitt pass 15.30 och slutade det i morse kl 09.00. Det innebär att jag sover hemma hos henne, allt gick bra så det var inte problem alls. Blir ett likadant pass på torsdag.
Pappa och mamma kommer och hälsar på på fredag, skönt med lite sällskap. I  måndags var vi till Furuvik, marcus föräldrar, bror, syster med familj. Mysigt hade vi med medhavd matsäck. Blev verkligen en heldag som avslutades hemma hos oss med grillning av hamburgare. De for inte hem förrän klockan var 20.00.

Jag ska försöka ta mig till affären för att införskaffa lite mjölk och annat gott, kanske en tidning också så jag kan fördriva ltie tid. var precis ut med Astrid. Är det något hon gillar så är det att få komma ut och jaga flugor.

åh, jag och Marcus har bokat våran semester för i sommar. Vi åker till Ullared och sover i stuga två nätter,sen fortsätter vi hemm till Morfar i stockholm och stannar där någon natt. Såhär ser parstugan ut, vi har separat sov-kökdel och delar toa och dusch med de som hyr andra delen av stugen. Känns som ett bra alternativ, även det billigaste. Vi kommer ju ändå bara sova där. Blir massa shopping!! Vi åker ner precis lagoom till jag får min första lön för sommaren.                                                                          



Det har varit lite kämpigt med pengarna nu ett tag men det går nog ihop, inte så mångaa dagar kvar till lönen sitter på mitt konto, 27/7. Det har kännts som en eviighet sedan jag sist fick peengar. Tack och lov så är jag inte ensam utan jag har Marcus, tillsammans får vi det mesta att gå ihop. :)

Tack till pappa som lånade ut bilen till mig i två veckor, det var jättesnällt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bli mysigt att komma ner till dig på fredag,du är efterlängtad och saknad ska du veta =). vilken mysig stuga,tror jag hänger med er och shoppar !!! Sköt om dig så syns vi imorgon/kramar om

2009-07-16 @ 19:38:05
URL: http://svartangel.zoomin.se
Postat av: mamma igen =)

Tack för i dag,det var jätte mysigt och god mat åt vi....är mätt fortf =).I morgon ska jag forts att karda ur Myras byxor så hon blir riktigt fin.Sköt om dig /kramar om

2009-07-17 @ 22:32:57
URL: http://www.svartange.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0