Ledigdag

Lite grått men ändock ljust ute och inget regn hittills.

I dag är jag ledig från skolan, det var kursstart i går. Det blir en intensiv kurs på 4 veckor innan sommaren kommer. Ska bli intressant. Samtidigt känns det skönt att vara tillbaka på skolan efter hela 15 v praktik. Det känns som om jag borde putsa fönstrena i dag men jag hittar nog på något annat. Det går mycket snabbare om man är två så jag ska övertala Marcus att hjälpa mig till helgen kanske (det är ju trotts allt jag som putsat dom själv, alla gånger).

Vi får se om jag åker hem i helgen, lillasyster fyller 16 år på söndag. Grattis! .

Det är så lugnt och tyst hemma när det är gråa och regninga dagar... Annars när det är fina och soliga dagar har vi Astrid som går runt och skriker dagarna i ända! Så nu passar jag på att njuta av lugnet när båda katterna sover!

Undra vad vi ska äta i dag, känner mig sugen på kyckling, Marcus hittade ett recept på örtkyckling, ska SMSa honom och se om de kan handla på väg hem från skolan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0