Torsdag.

Grått och tråkigt väder, några regnskurar.

Då har jag äntligen gjort klart det sista patientfallet inför det sista seminariet innan sommaren här här. Känns så skönt! Torsdag nästa vecka är det tenta, det är bara att sätta igång att plugga till den, trots att det känns tungt.

Var med Sally till veterinären i tidsdags. Hon har börjar bajsa blod igen. Denna gång blev det provtagning och rtg av buken. Veterinären skulle ringa upp när de fått alla provsvar så vi vet vilken typ av beh. som skall sättas in. Så tråkigt att hon inte mår bra, vill ju inte att hon ska vara sjuk. Katterna är ju som våra barn...

Till helgen åker vi hem, morsdag på söndag samt att Marcus mamma fyller år! Grattis, grattis! Ska bli kul att träffa Arvid igen, Marcus systerson.

Nu väntar jag på att klockan ska närma sig 12.20 så jag kan gå ut och möta upp Tessan. Grattis till dig gumman i förskott!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för fina blommor på morsdag *ler.Tackar även för god nöt creme från Marcus,finns dock några kvar....jag spar lite på dom.Sköt om er / kramar om.

2009-06-02 @ 21:21:23
URL: http://www.svartangel.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0