091106

Fredag den 6 November, fasen vad tiden bara rinner iväg! Denna 5 veckors kurs känns lite surrig, pirrig, stressig och ja, allt som går att känna! Det finns för lite tid åt mig! Allt ska hellst göras samtidigt. Har fått ämnet till PM och C-uppsats godkänt iaf, nu är det upp till mig att söka efter minst 30 st vetenskapliga artiklar föra att se så det finns underlag till mitt examensarbete! har hittat endel men det är mkt att gå igenom och fundera över!

Från det ena till det andra ska det städas idag, i morgon ska det göras fika (så jävla sugen på bananpaj med marängtäcke och glass, så det får nog bli så!) och pluggas.

Trodde att jag skulle ha massor att skriva men, det känns inte så nu... hihi. Får återkomma när jag har något mer vettigt att häva ur mig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, jag med! Shoppar som en jävla galning nu när jag snart ska flytta. Känns dumt att lägga ut pengar på kläder och sånt nu när det är så mycket viktigare grejer jag behöver. Jag och Alex skulle ju kanske kunna komma förbi er någon kväll elelr så också när vi fått pengar. Bara hänga lite eller sådär. 0730684560 har jag nu. Hör av mig om jag byter tillbaka till mitt gamla. PUSS!

2009-11-06 @ 10:15:01
URL: http://thuesday.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja verkligen! Jag bara handlar och handlar hela tiden. Nu är dte ju faktiskt saker som jag kommer att behöva också så då känns det liksom tillåtet att shoppa loss ;) Ja, det blir väl säkert så för mig med, men det vore skönt med en skolfri helg!

2009-11-06 @ 10:49:07
URL: http://thuesday.blogg.se/
Postat av: Anna

Aha;) OKii! Låter himla gott ;) Mm, man mår jätte konstigt & även idag mår jag inte bra. Så ikväll blir jag hemma från jobbet.. Får försöka krya på mig:) kram

2009-11-06 @ 11:56:07
URL: http://annaslaviero.blogg.se/
Postat av: Rigmor

Tack för en härlig lördag hos dig & Marcus! Ni är så härliga och goa! Har ni hört det förut kanske, men ni två har faktiskt äktenskapstycke!!!!



Vilken smarrig smaskens bananpaj ni bjöd på, den ska jag försöka göra vid tillfälle!



Just nu håller Janne på att förbereda en älgbiff middag, jag blev kommenderad att skala potatis och därefter behöver jag inte göra något mer,sa han. Vi får väl se... Janne är faktiskt en mkt duktig kock!

kram från faster

2009-11-07 @ 18:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0