Jag vet den bästa julklappen!

Det är så att jag verkligen har ett bra julklappstips till er som läser min blogg (till övriga också såklart)!

Jag har sedan en tid tillbaka börjat p y s s l a! Jag gör egna smyckesänglar.

Jag tänkte berätta detta för er då jag även säljer dessa till ett billigt pris - 60 kr (inkl. frakt med vanligt brev) Jag gör inga änglar likadana - alla är original!

Har du en favoritfärg? Säg det till mig så kan jag skapa en ängel utifrån det. :)

Är du sugen, lämna en kommentar här på bloggen eller maila mig [email protected]

Jag lägger upp en bild på några av de änglar jag gjort, de änglar med nummer mellan 1-7 finns färdiga till försäljning (de onumrerade änglarna är ej till försäljning!)




Kommentarer
Postat av: janne jonsson

fina änglar har du nån hälge ängel ?de du har gjort är fina,tycker jag,=)kram pappa

2009-11-12 @ 20:47:39
Postat av: Sandra

SVAR TILL PAPPA: Hahaha, du är rolig du!! Jag ska se vad jag kan knåpa ihop! Tack, det är roligt att pyssla lite, göra något roligt.... Kul att du är in hit ibland, Kram kram!!

2009-11-12 @ 21:51:29
Postat av: Systeryster Lindah

Du är då pysslig du, ibland undrar då jag om det var du som fick alla pyssel-ådror som mamma och pappa hade över.. Haha.

Duktig är du iaf :)

Kram kram <3

2009-11-13 @ 01:44:34
URL: http://http://poopiehead.bloggplatsen.se/
Postat av: anna

Men gud så fina!!:) Verkligen jätte söta & charmiga;) Vilken fantasi!:) Du är då duktig! & vad kul att det börjar gå liite frampåt iaf med ditt arbete:P & det är bra att du är envis:) Kommer man långt med iaf ;P hihi! Må så gott & trevlig helg tjejen!;)

2009-11-13 @ 19:44:04
URL: http://annaslaviero.blogg.se/
Postat av: Rigmor

I dag har jag köpt ett silverhalsband (kulor) till min röda ängel. Johanna på Peterssons tyckte den var jättefin!!! Har den på mig i skrivande stund ;) kram

2009-11-14 @ 17:54:22
Postat av: carina jonsson

JÄtte dina är dom allihop!!!Hoppas det rullar på så du får några sålda också,vore kul.I dag gjorde jag Lasagne till middag,jätte mumsigt *ler.Ska kika på Ensamma mamma söker och sen Heartbreak hotell som börjar kl.21.Sköt om di/ er.Kramar om.mamma

2009-11-15 @ 16:45:40
URL: http://www.svartangel.zoomin.se
Postat av: Sandra

Svar till faster: vad roligt, hoppas du blev nöjd med kedjan då! Tack för senast får jag väl skriva här då, kul att ni hälsade på! :) Kram och hälsa Janne!

2009-11-16 @ 11:45:09
Postat av: Anna

Helt frisk är jag inte då jag har hosta, Ringde rådgivningen igår & dom sa att ja skulle kontakta HC. Så gjorde det idag & hon trodde ja hade hostat sönder mig på höger sida för har så himla ont där när ja bara för med handen så då tipsa hon om en hostmedicin som ja var & köpte på engång :) SKulle återkomma om ja fick feber då ja då kan ha lunginflammation.. Men kan utesluta det nu iaf då ja ej har feber. Helgen var lugn, :) Du har varit på shoppingtur då;) Kul. Blir ullared för mig med sista helgen i november :)

2009-11-16 @ 13:56:13
URL: http://annaslaviero.blogg.se/
Postat av: Pedersen

Ja det är inte lätt att veta vad man ska ta sig till i framtiden, speciellt när det är så mycket man vill! Men vi har tur som är unga, vi har mycket tid på oss att testa det mesta : )



Och jag håller med de andra, jättefina änglar! Duktig du är tjejen!



Kram

2009-11-16 @ 19:40:17
URL: http://metrobloggen.se/pedersen
Postat av: Tessan

SÅ himla fina gumman <3

2009-11-17 @ 17:12:20
Postat av: jan-erik jonsson

spänd sitter jag o väntar=) ska bli kul o se vad det blir. kram PAPPA.

2009-11-19 @ 20:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0