Bollnäs-Edsbyn-helg

Då var det måndag och en ny vecka. På ferdag plingade det på dörren och jag gick och öppnade, där stod Linda (www.lindadahlberg.blogg.se) och Johan, de hade varit på ultraljud i Gävle och ville komma och hälsa på mig. Det var första gången de var hit, roligt att träffas, det blir inte så ofta nu för tiden! På fredageftermiddag packade vi ihop katter och annat och styrde vår resa till Bollnäs. Skönt att komma hem lite ibland. Lördagen började med att jag, mamma och Marcus for ner på stan, jag ville kolla in en affär som säljer div. pärlor och pyssel. :) Denna affär var himmelriket! Jag har nämligen börjat pyssla och gör lite änglar och så, beställer delar på internet så därför var det extra roligt att få klämma och känna på allt! :D Köpte med mig lite olika pärlor hem, köpte även lite nya underläkder på Lindex och en halsduk. Resterande del av vår lördag spenderades i Edsbyn på svärfars 60-års kalas. Massa god mat, gott fika och trevligt sällskap! När kvällen nalkades for jag tillbaka till Bollnäs och katterna för att ta hand om dem båda som ska smörjas, bära tratt och ha lactulos.

På söndag bestämde jag träff med Hanna (www.thuesday.blogg.se) för att fika och ungås, det är inte varje dag vi träffas. Vi har varit kompisar sedan förskolan! :) Tack för en trevlig dag!!

Nu ska jag plugga och pyssla lite! :) Hihi. ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: hanna

En jättemysig dag hade vi :)

När tycker du vi ska ta shoppingdagen föresten? Skulle ju kunna ta den vecka 44 kanske, elelr 45 så jag hinner fylla år och förhoppningsvis få lite resentpengar ;) vad tycker du? KRAM!

2009-10-19 @ 18:11:02
URL: http://thuesday.blogg.se/
Postat av: janne jonsson

tjena pappsen här, snopen nu va att jag är här. första gånge jag är här o kollar lite. lite trött nu var hemma kl 0230 i morse. vi hörs kram pappa.sov gott

2009-10-20 @ 21:05:36
Postat av: Sandra

SVAR: Oj, lite förvånad blir jag allt! Men som jag sa till mamma, du blir bara duktigare och duktigare med datorn! Roligt! Hihi, nu har jag alltså både dig och faster som är här och läser... hihi. Förstår det, blir det av att du åker tillbaka till Norge i morgon eller blir du hemma? Kram kram och sov gott till dig med!

2009-10-20 @ 21:39:37
Postat av: Rigmor

Hej Sandra! Eftersom jag inte är någon bloggare har jag ingen rutin på hur man gör, tex det här att skriva i din blogg. Jag har undrat om du fått det jag skrev, har kollat min mail ett antal gånger utifall du skulle svara mig, men nu ser jag att du läst det eftersom du svarar "pappsen och faster läser här..".

Är det ok att Jannen o jag kommer den 7 nov istället för i helgen?

Kram från faster

2009-10-21 @ 19:57:20
Postat av: Rigmor

Hej Sandra! Eftersom jag inte är någon bloggare har jag ingen rutin på hur man gör, tex det här att skriva i din blogg. Jag har undrat om du fått det jag skrev, har kollat min mail ett antal gånger utifall du skulle svara mig, men nu ser jag att du läst det eftersom du svarar "pappsen och faster läser här..".

Är det ok att Jannen o jag kommer den 7 nov istället för i helgen?

Kram från faster

2009-10-21 @ 19:58:22
Postat av: Sandra

SVAR TILL FASTER: Jag har läst och svarat på ditt inlägg, skriver ett till svar här... :) Jag vet inte hur det ser ut den helgen då jag inte fått något schema så jag kan inte säga hur det ser ut med läxor och dyl. Jag får ringa dig så snart jag fått mitt schema, först då vet jag hur det blir. Jag har förresten inte din mailadress. Massa kram!

2009-10-21 @ 21:44:34
Postat av: Johanna

Okej :) det låter ju som en bra lösning! Skönt om föräldrarna finns samlade i ett hus iaf, våra delar upp sig på 4:a sammanlagt! :/

Roligt när du skriver "bara 2 mil", våra bor ju max 1mil ifrån varandra, men endå blir de svårt att hinna med! hehe :)

2009-10-22 @ 20:07:52
URL: http://jotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0