MIN helg!

Detta var verkligen M I N helg! Grattis till mig som fyllde 21 i går söndag, 25 oktober!!

Fick mitt första paket i fredags hemma hos moster som fyllde år, jag, mamma och pappa for till STHLM för att fira henne. :) Kom hem på kvällen.

På lördag kom pappa, mamma, mina båda systrar, Mack och Myra för att fira mig. Hade en jätte bra dag med massa god mat och fina presenter! Tack alla för det!

Under lördagkvällen var det bara att ladda om inför söndagen, då Marcus familj kom för att fira mig, svärfar, svärmor, Marcus syster och systerson. Hade en jätte bra dag, var först in på Citygross och sedan barnenshus och efter det for vi hit för att fika, äta och äta tårta! En toppen dag! Tack alla! :) Senare under kvällen kom grannarna och grattade mig så nu har jag haft en fullspäckad helg!

Känndes så skönt när jag vaknade i morse och insåg att det är måndag, en lugn dag hemma med lite plugg. :)

TACK ALLA FÖR EN BRA HELG, TACK TILL ER ANDRA SOM GRATTAT VIA SMS! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0