Oktober

Då var det redan oktober månad, snacka om att tiden går fort! I oktober fyller både jag, moster och svärfar år. Grattis till oss i förskott. Dagen har varit lugn, pluggat lite men mest pausat. Så sant som det är sagt är det 1000 ggr roligare att göra allt precis när man pluggar!

Marcus kompis Krister har kommit och hälsat på, han sover nog kvar. Kul att Marcus får något att göra också.

I morgon åker jag till Bollnäs, ska på Rättviks marknad med mamma och hennes kompis. Och eftersom mamma inte har något körkort blir det jag som får stå för körandet! Alltid lika mysigt att strosa runt på den marknaden. Jag och mamma har åkt dit på den nu i 3 år tror jag. :)

Här kommer iaf min önskelista inför födelsedagen (nu blir mamma och Marcus glada!)
  • Nattlinne i storlek 36-38 eller S/M
  • Mössa, vantar och halsduk i samma stil och färg (beige, naturvit eller grå)
  • Berlocker från www.pandorashop.se
  • Pengar till tandblekning
  • Ful-snygga raggsockor från riga strl 38
  • Röd/svart trådlös mus till datorn
  • Tofflor strl 38
  • Nagelack i höstfärger (mörk lila, grå, röd, rostbrun)
  • Pengar
  • Armbandsur stor urtavla (så stor det går att hitta) svart
  • Klocka i lång kedja
  • Sällskapsspel (EJ med andra ord eller absolut överrens - dessa har jag redan!)
Nu har jag kommit på några förslag!

Nu blir det snart IDOL, några av mina favoriter är Mariette, Erik, Tove, Jon och Clara samt han som är mörkhyad. :) Har bullat upp med godis och Chips med dip!

Kommentarer
Postat av: hannabanana

hej sandry! Jag har sett att du skrivit lite om tandblekning och sådär. jag har hört mig för hos tandläkaren, vilka produkter dom använder och sådär och har sen sökt massor på internet. har man brunfläckiga tänder måste man nästan bleka hos tandläkaren men har man bara för gula och vill ha blekare funkar det minst lika bra att bleka hemma. Även hos tandläkaren får man hem en skena som man själv bleker med. Jag bleker just nu med dentaworks. man får tre skenor och kan alltså bleka både uppe och nere. Hos tandläkaren kostar det 1500kr per käke (!!!) men dentaworks som jag använder kan man bleka hur mkt man vill för 600kr. För mig har dte funkat jättebra. jag har börjat med överkäken för att kunna se skillnad och redan efter första två gångerna är dte en enorm skillnad. Så vill du bara ljusa upp tänderna tycker jag att du borde testa det. Man kan välja mellan två styrkor. jag har dne starkaste, och får man ilningar och obehag får man kostnadsfritt byta till den svagare blekningskrämen. Pjuuh, lång kommentar, haha. PUSS!

2009-10-04 @ 16:13:55
URL: http://thuesday.blogg.se/
Postat av: hannabanana

Hej igen! :) Nu har jag gjort ett litet inlägg just for you om tandblekning. Hur det gått för mig och hur jag kom fram till vad jag skulle använda och sådär :) Jag får flytta in första dec på hedhamre. Längtar så jag inte vet var jag ska ta vägen, haha. PUSS

2009-10-06 @ 13:52:49
URL: http://thuesday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0