Plugg-vecka

I lördags åkte jag hem till Bollnäs, fick skjuts med Krister, tack för det! Var en lugn lördag, kollade på Körslaget och åt chips med dip!  Tidig kväll för att sedan kliva upp vid 8.00 på söndagmorgonen. Vid 9.00 drog vi iväg mot Rättvik, var en skön dag dock lite kallt. Köpte lite småsaker och känner mig nöjd med dagen. Fikade och åt mat gjorde vi. Var hemma i Bollnäs igen vid 17.30. Mitt tåg gick 18.48. Så skönt att komma hem, till mitt och Marcus hem.

Tack Hanna för inlägg och kommentarer om tandblekning, det svarar ganska bra på de frågor jag haft. Känns som att det kan vara värt att köpa ett hemkitt från Dentaworks för 500 kr istället för att betala 3000 kr hos tandläkaren. Hm, har nog lite att fundera på nu! Tack iaf!!

Denna vecka är jag inte på skolan, ist ska jag och Tessan plugga hemma, vi delade upp arbetet och jag har börjat skriva på min del nu. Gör nog klart allt i morgon!

Har plockat undan all tvätt sedan igår och rivit ur sängkläderna ur sängen. Har våra täcken på vädring just nu! Åh, längtar redan till att få lägga mig i kväll i en nybäddad säng! Det måste vara det skönaste som finns!

Ikväll spenderar jag min tid föramför tv´n, Halv åtta hos mig ,Ugly Betty, Desperate Housewifes och Hells kitchen! Massa bra på tv nu under hösten! :D

Kommentarer
Postat av: hannabanana

ja, precis. det är ju hemskt prisvärt och precis lika behandling som hos tandläkaren- där gör dom ju avtryck av tänderna och specialgör en skena. Det är det som är så dyrt också och gör att hela blekningen kostar så himla mycket. det blir jättebra när man formar skenorna hemma, dessutom kan man forma om dom precis när man vill om man tycker att dte glappar någonstanns eller så. PUSS!

2009-10-06 @ 14:52:42
URL: http://thuesday.blogg.se/
Postat av: carina jonsson

Precis vad tänker kika på också ikväll,tur jag inte har hundprommisarna *haha.Handlat har jag gjort så jag har lite "gotta" att äta också.Ringde idag men dom skulle ringa tillbaka i morgon,så du vet / kramar om.Mamma

2009-10-06 @ 17:39:52
URL: http://www.svartangel.zoomin.se
Postat av: hanna

hej sötnos! Nu har jag blivit frisk typ! Ett mirakel efter två veckors dödssjukdom. Hur är det med dig?! Var det nu i helgen du var i Bollnäs eller blir det nästa? Har knappt använt datorn i helgen så jag missade helt att du skrev :( Hoppas att vi kan ses snart iaf. Vore så himla roligt tycker jag! :) PUSS

2009-10-12 @ 11:45:58
URL: http://thuesday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0