En ny soffa

Idag var det skolan till ca 11.00, en värdelös förmiddag och det känns som att vi nu går första året igen ist för sista!

När jag kom hem åkte jag och Marcus till valbo, kikade in på nya MediaMarkt somm öppnade i torsdags. Inget speciellt, gick därifrån med en febertermometer och ett batteri. Fortsatte in på Köpis och kikade runt i affärerna, fyndade inget alls. Trodde jag var på shoppinghumör men icke sa nicke! In på IKEA där vi plötsligt blev jättehungriga och åt varsinn Kotlettrad med bea och rattatuille (tom jag tyckte om!). Gick runt inne och kikade på allt möjjligt, kom på att vi behövde köpa ny diskborste. Sen bland nyheterna hittade vi en ny färg på klädsel till vår Ektorp hörnsoffa! Svanby grå, så jäkla fin!! Vi kunde inte låta bli utan införskaffade oss en ny soffklädsel, ser ut som om vi köpt helt ny soffa! Passade perfekt till den grå mattan, de gråa filtarna och katternas gråa hus! Så nöjd. Lägger in före och efter bild. :)


"Gamla soffan"


"Nya soffan"
Så nöjd, blev som sagt en helt annan soffa! :)

Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Jätte snyggt !!! Förstår att du/ni är nöjda =) Kram Mamma

2009-09-01 @ 21:29:37
URL: http://www.svartangel.zoomin.se
Postat av: Carina Jonsson

Jätte snyggt,förstår att ni är nöjda =) Kram och sov gott /mamma

2009-09-01 @ 21:31:56
URL: http://www.svartangel.zoomin.se
Postat av: Anna

Ja vi trivs kanon bra:) Var lite gamla bilder men inte så mkt som förändras;P Det blev jätte fint med er soffa;) Trodde först att ni hade köpt en helt ny innan jag läste. HIhi.Nytt bord också;) Ha det gott! Kram!

2009-09-02 @ 21:19:49
URL: http://annaslaviero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0