Långsam vecka

Denna vecka känns som en evighet! Var till skolan två timmar i måndags sen har jag och Tessan pluggat på varsitt håll för att träffas i dag och gå igenom det sista på arbetet. Det känns så bra nu! Vi är duktiga!

Bion i fredags - Inglorious Bastards- var oerhört bra! Jag har verkligen väntat på denna typ av "hitlerfilm", utan att avslöja för mycket kan jag säga att judarna äntligen får lite revanch! Lördagen jobbade jag hela dagen, vi var till Furuvik på kommunal-dagen, galet mycket folk! En rolig dag, skönt att komma ut en sväng. Det är ju inte dumt att tjäna lite pengar också! :)

Söndagen åkte vi till Högbobruk och den Internationella hundutställningen för att ge Snökas och mammas Mack lite stöd! Var en fin dag, verligen skönt att vara ute! Mack fick en 1:a och tog en 3dje placering. En stor gul rosett kom de hem med. På vägen hem svängde vi in på Max och åt god hamburgare!! En lugn helg men ändå har vi fått mycket gjort!

Marcus fyller snart år och äntligen har jag köpt något till honom (kan inte säga vad det är här!) men känns som att jag ska försöka hitta på något mer, ska ta en sväng på stan på fredag så får vi se vad jag hittar på! 1 vecka efter marcus fyller hans bror år, några dagar efter det fyller Linda år, några dagar efter det blir svärfar 60 år, två veckor efter det fyller jag år och däremellan fyller även kusiner och vänner år! Så här blir det varje höst, vi blir totalt less på allt som heter tårta!! Haha, mycket födelsedagsfirande framöver med andra ord!
(Mamma se till att ni kommer ihåg Robin och Isabelle!!!)

Jag har lite funderingar som jag försöker lösa
1. är så sjukt sugen på en Samsung U600 igen (inte riktigt nöjd med den jag har nu) hittat några på Blocket och mailar för fullt...
2. tandblekning, i Bollnäs eller i Gävle? Gör jag det i Gävle tjänar jag nästan 1000 kr. Men i Bollnäs har jag fått en tjej rekomenderad för att hon är så duktig.
3. Klippa och färga håret... När? Hur? Det går ju inte att klippa håret längre så det kan ju bara bli kortare.
4. så sugen på att beställa allt möjligt och att shoppa!
Inte speciellt världsliga problem men de ligger där och gnager ändå!

Åh, mamma messade mig i förrgår och frågade om jag tänkt på att det nu är tre år sedan mormor gick bort. Jag måste ha kännt på mig något då jag la ut bilden på både min mormor och farmor. Usch vad tiden går fort! Det känns inte roligt alls! Tänker på morfar som är alldeles ensam. Jag och mamma får ta och boka en helg snart så vi kan hälsa på honom lite!



En liten bild på de båda kommande födelsedagsbarnen. :)



Här är Sally och Astrid inte gamla, de är hemma hos mamma och pappa. Tänk vad de har växt, 2,5 år är de nu! Det skulle vara så otroligt tomt att inte ha de i våra liv, de är våra bäbisar!!

Kommentarer
Postat av: carina jonsson

NÄR ska vi fara ner till pappa/morfar ? Det sitter i dig gumman,jag kan ju när som helst,det löser sig =)

Vllka funderingar du har,ska jag svara åt dig haha....1.Köp mobilen. 2.Ta Gävle,dom är minst lika bra som i Bollnäs. 3.Gör nått drastigt,nått du inte gjort förr. 4.Beställ inget,shoppa istället !! Så var dom problemen ut världen ler.Nu ska jag återgå till tv/Kramar om.Mamma. Ps.Va fina ni var på kortet

2009-09-09 @ 20:48:37
URL: http://www.svartangel.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0