Raggarsockor

Åh, jag vet inte hur många par raggsockor jag har! Det har blivit så att jag har samlat på mig några under åren. Alla är från Erikshjälpen, det är kvinnorna i kvinnofängelset i Riga som stickar raggsockor. Pengarna för sockorna går oavkortat till dem! Känns så kul att stödja kvinnorna där. De jag myser i idag är dessa rosa.



Det är så mysigt att sjava omkring hemma i raggsockor! Har pluggat lite lätt i dag också, tittat lite på alla frågor och försöker komma ihåg lite viktigheter. Mitt i plugget kom det en missa som inte var så glad att jag pluggade



Så efter påhälsningen av Astrid blev det inget mer pluggande för min del! Samtidigt hade Sally det väldigt roligt med min tomma tablettask Salta katten (passade ganska bra hihi).



I helgen åker Marcus och hans pappa ner till Sthlm med ett flyttlass till Martin. JAg blir hemma och kanske komme svärmor hit så vi får se vad vi hittar på. Kanske åker in till Valbo och kikar lite. Beror lite på väder och så. Kul iaf.

Pengar ramlar det in på fredag, både lön och CSN. Hihi. Känns skönt med lönen så jag kan fylla  på det gapande sparkontot lite. Kan vara bra att ha lite extra pengar där, utifall. :) Är in hela tiden på pandoras hemsida och kikar om det kommer några höstnyheter. De har så mkt fint!! www.pandorashop.se

Nu ska jag nog ringa mamma och prata bort en stund! Hihi.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sööötmissar;) & gulliga raggisar:P

2009-09-24 @ 21:51:41
URL: http://annaslaviero.blogg.se/
Postat av: carina jonsson

Du och dina raggar sockor haha.Undrar hur många par du har egentligen?Visst är det skönt att ha dom,håller med dig.Nyss ätit middag och vilar både hundar och pappa,en i sängen och en halv vägs under sängen...gissa vem som ligger vart inte så svårt.Vi hörs / kramar om.Mamma

2009-09-27 @ 15:37:31
URL: http://www.svartangel.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0