Beställt

Till att börja med har jag beställt ett par helt underbart söta pumps! hade (läs: har) lite skonojja. Hihi.

http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Pumps?art=251040

Helgen har varit fullspäckad. Marcus skrev tenta i lördags, kom iväg till Bollnäs vid 14.00, när vi kom hem bjöds det på tårta och fika, Systeryster fyllde 19 år! Grattis igen! Sen till middag blev det pinnekött (kokt revbensspjäll från lamm som sedan tillagas kokandes i kastrull på björkved - norsk mat som de har på julbordet) Min släkt på pappas sida träffaas alltid en gång/år för att äta detta då min farmor var norska. :) Rolig tradition.

Sen blev det utgång på Tranan för att se Amanda Jensen, drog med oss systeryster också, kul kväll. Tyvärr var Amanda Jensen ingen höjdare, gillar hennes röst och musik men framträdandet var obefintligt, hon stog där bara som om det var en vanlig dag på jobbet (som lokaltidningen Ljusnan skrev). Aja, nu har jag ju sett henne iaf. :) Var hemma vid 02.00

Söndagen var lugn, for till Krister, Marcus kompis, och hans tjej för att se på film.

Måndagen var vi ner på stan en sväng sen for vi till Byn för att mysa lite med Marcus systerson, jäklar vad  tiden går fort och vad han växer! Sen blev det en sväng till svärfar. Därefter for vi mot Bollnäs igen för att äta middag. Sen åkte Marcus tillbaka hem till Skutskär och katterna medan jag blev kvar.

Tisdagmorgonen spenderades hos tandläkaren, undersökning + gjutning av tandskenor till tandblekningen. Nu är det inte långt kvar till jag får fina tänder!! :D På eftermiddagen gick mitt tg mot Gävle och sedan hem till Skutskär. Skönt att vara hemma, sova i sin egen säng! :)

Den tid som är kvar på denna vecka kommer att spenderas med C-uppsatsen.

Kommentarer
Postat av: Lindah

Men fan vilka söta skor! Nästan så jag blev avis på dom ju :o Haha! Sjukt söta iaf :)



Eran gård har alltså haft storbesök, trevligt du! haha, nu vet ni att det finns större djur i närheten av er ;) Nästa gång kanske de ligger en klick björnskit där! haha -asg-



Tack än en gång !:)

Kram!

2010-02-24 @ 17:00:45
URL: http://www.poopiehead.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0