Drömmar...

Här sitter jag och önskar att jag hade massa pengar så jag kunde köpa allt fint som jag vill ha! Här kommer en liten önskelista...


Jeansjacka från Gina, tänk vad jag letade efter en sån i sommras, hittade ingen alls!



Skor från Scorett, jag bara älskar alla dessa skor!  Ge mig!!








**********************************************************************

Aja, jag får fortsätta att drömma...

Nu till något mer vettigt, C-uppsatsen, känner att det flyter på nu. :) När allt är klart har jag nog mig en bra uppsats!

Helgen kommer att spenderas i Bollnäs, syster fyller år! På lördagkväll blir det Amanda Jensen på utestället i Bollnäs, Tranan... Hihi. :) Sen blir det lugnt fram till tisdag, då blir det äntligen tandläkaren för att gjuta skenor till den kommande blekningen! wihoooo!! :D Som jag längtar!!

Nu ska jag fortsätta med mitt, Snöar gör det, hoppas vi kan ta bilen till Hemköp och handla det sista till en tacosmiddag i kväll. Marcus är hemma i dag, har tenta i morgon i super svår matte! Håller tummarna för min plugg-nisse!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0