Krasslig

Då var helgen slut. I torsdags var jag och Tessan ut på Heartbreak, Quiz-night! Vi hade sjukt roligt! Var inte hemma förrän klockan var 02.00. Sov till 11.30 morgonen där på. Sååå skönt!

Fredagen var lugn, tanken var att vi skulle städa ihop här hemma innan lördagen då svärföräldrarna skulle komma, men ingen av oss orkade det, blev en pizza vid 20.00, gott, gott, gott!!

På lördagsmorgonen blev det städning och lite dammning samt en dusch! Sen mötte vi upp svärföräldrarna vid Biltema och fortsatte sedan ut mot Valbo där vi fyndade lite! Hihi! jag bara älskar REA! :) Åt kotlettrad på IKEA. Sedan for vi hemmåt, ,kikade på TV, Melodifestivalen och åt massa onyttigt!

Sen blev det söndag och Alla hjärtansdag, fikade med Vaniljhjärtan från Sommars. Sen på em fick Marcus en Jag-älskar-dig-skål med lite av hans favoritgodis i + en ask röda gelehjärtan. :) På kvällen blev vi b judna på mat hos grannarna. Mkt trevligt, spelade  spel och kikade på filmen Up, den var mysig, rekomenderas!

Och då har vi kommit fram till idag, Måndag. Sitter i soffan och känner  mig inte alls helt hundra... Förkyld, ont i halsen och tung i hela kroppen. Hoppas att sjukan hinner försvinna lagomt till helgen då vi ker hem till Bollnäs!

Nu till något lite roligare, jag har fixat mitt första jobb som SJUKSKÖTERSKA! Ett sommarjobb fram till sista augusti. Jag är nöjd, utan vidare ansträngning landade detta jobb i mitt knä av en slump. Som tur var reagerade jag snabbt och såg till att jag fick ett jobb. Hihi. Ska bli så kul!

Nu kom Astrid och vill mysa, ska försöka vila lite och sen ringa mamma. :)

Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Krya på dig gumman,lät inget vidare !!En trevlig helg har ni haft ser jag och skit kul att du gick ut med Tessan ;) Snöar lite smått i dag,inget kul alls för det räcker nu tycker jag.Sköt om dig så hörs vi på tele ,jag slår en pling / kramar om Mamma

2010-02-17 @ 09:41:08
URL: http://www.svartangel.zoomin.se
Postat av: carina jonsson

Glömde !! GRATTIS TILL JOBBET ( men det visste jag i och för sig *hihi ) kram igen / Mamma

2010-02-17 @ 09:42:17
URL: http://www.svartangel.zoomin.se
Postat av: Hanna

Sandraaaaa, kom ut ikväll, jag väntar vid hörnet på seveneleven, sandraaa, jag vet att du finns.



Saknere<3

2010-02-17 @ 12:46:06
URL: http://thuesday.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahahahahahaha, fyfan! den hade jag helt glömt!

Denhär då: youre nothing but a hounddog- trying to have a life.



Kommeru till bollan snart? PUSS

2010-02-17 @ 15:49:40
URL: http://thuesday.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-18 @ 21:48:37
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0