Eftermiddag

Då var det redan onsdageftermiddag! Fasen vad dagarna och tiden bara rinner iväg!

Har i dag gjort klart ett arbete till förra kursen och skickat in! Så skönt att det är klart! Resten av dagen har jag suttit med C-uppsatsen. Kurs 13 började igår vilket betyder att jag har till Mars på mig att skriva mitt examensarbete! Känns spännande men också lite svårt. Började i dag med att söka artiklar som ska ingå i min uppsats, runt 25st vetenskapliga artiklar skall arbetet bygga på. Skönt att jag har Tessan så jag får något gjort, vi stöttar varandra!

Utanför snöar det, har gjort det hela dagen, blåser till och från.

I helgen bär det av hem till Byn, Marcus farmor och systerson ska firas! Ska bli kul att komma hem, var ett tag sedan sist nu.

Middagsmat är fortfarande lika svårt att komma på, jag vet inte vad det tagit åt oss! Vi har ingen fantasi för fem öre. När vi tittar i frysen finns det kyckling, köttfärs och ja... inget mer... Det enda vi tycks komma på är köttfärssås, tacos eller kyckling med curry. Och, ja, det vill man inte äta varje gång det är middag direkt! Men i dag blir det förhoppningsvis hemgjorda biffar, OM Marcus kommer ihåg att han ska handla på väg hem från skolan! Hihi. Annars får det bli toast eller något liknande...


Tänkte förgylla er dag med lite bilder från fotosessionen jag och Marucs hade med pappa och mammas hund, Mack, i julas. Han provar slinghättan innan jag ska häjlpa mamma färga slingor. Hihi.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0