Måndag

Ny vecka, igen, tiden går så fort! I dag har jag städat och fixat lite här hemma, det behövdes verkligen! Annars har det varit lugnt. Förberett mig inför den kliniska examinationen jag har i morgon, en muntlig tenta kan man säga att det är i hur väl man kan hantera en akut situation och vilka åtgäder man vidtar för olika "åkommor". Det är den avslutande delen i denna kurs. Tentan i fredags var en glad överraskning, hade pluggat minimalt inför den då det var oklart om vad som skulle komma på tentan. När jag väl fick tentan gick det riktigt bra så jag är nöjd.

Helgen var lugn, efter tentan i fredags gick jag och Tessan ner på stan, fikade och kikade lite i affärerna, skönt att få en lite paus i all vardag! Lördag och söndag spenderades hemma, Marcus pluggade båda hela dagarna, han har mycket framför sig nu!

Nu under en tid frammåt kommer vi ha det lite fullt upp, dels  med skolan, sen med massa annat kul.
Marcus farmor fyller år
Marcus systerson fyller 1 år! Jäklar vad tiden gått fort! Han är en riktig goklimp!
Min lillasyter fyller år
Och det årliga pinneköttet.

C-uppsats-kursen börjar nästa tisdag, om en vecka! Ska ta tag i det nu, måste verkligen hitta alla de artiklar jag ska granska och som ska ingå i mitt arbete! ca 20-25 st! Ska bli roligt att ta tag i det, jag är mer för att skriva uppsatser än att skriva tentor!

Bjuder på lite kort på några av de djur vi håller av!


Pappa och mammas lilla hund Mack, en Tibetansk spanniel, har en hel stor fåtölj för sig själv...



Mendan pappa och mammas stora hund Myra, Leonberger, trängs i soffan med lillasyster, mamma och mig! Lite orättvist fördelat kanske?!



Denna bild visar ganska tydligt vem av våra hjärtan sombestämmer här hemma!



Lyckades knäppa ett kort på de båda, de är så söta (när de håller sig stilla och inte river runt överallt!)

Nu blir det tv, halv åtta hos mig, Familjen Annorlunda, och sen Spårlöst.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!:) Kul med lite update;P Förstår att du/ni har massor som ska hinnas med när det är mot slutet.. Iaf snart så smäller det!;) Kulkul!:) Såg lite trångt ut i soffan. Haha, Hon tar för sig;P Vilka sötmissar ni har alltså!:) & Mack var jätte söt :P HIhi. Tror int ejag sett honom förr.. Ser din mor & storvovven oftare ute på prommenader i stan :P Hoppas allt är bra! Kul med kalas:) Blir mkt gott fika då;P Kram!

2010-01-18 @ 20:08:27
URL: http://annaslaviero.blogg.se/
Postat av: carina jonsson

Här kommer länken :)

http://www.hemnet.se/beskrivning/567003?r=3

2010-01-21 @ 17:16:43
URL: http://www.svartangel.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0