Soligt värre!

Nu när vårsolen äntligen är här har vi en riktig mys-höna hemma, Astrid älskar solen och värmen. Bästa platsen är såklart på skrivbordet, på alla datorer, tangentbord och papper/böcker....





Vi hittade Astrids tröja igår, måste bara visa vad fin hon är i den!










Det är så tryggt att veta att vi har en lite body guard hemma utifall någon skulle bryta sig in.. Hihi... Någon som kan försvara mig! Vilken tur att vi har Astrid! Hon trivs inte alls så bra i tröjan som jag kanske vill att hon ska, så fort AMrcus tagit på henne den blev hon som förstenad, rörde sig inte ur fläcken... Det gjorde henne till en perfekt modell när jag sprang efter kameran! :D Hihi.

Har varit duktig och bokat tvätttid i dag också, den 18 blev det (note to selfe).


Nä, nu kurrar det imagen, dags för en rostmacka med marmelad kanske och hemgjord apelsinsaft! :D

Kommentarer
Postat av: Linda

kan förstå att hon inte vill röra sig..

Emmy tycker inte alls som och ha reflex västen på sig hon har svansen i mellan bena och rör sig inte ett dugg:) Inge populärt som sagt.

2010-03-11 @ 14:12:02
URL: http://lindadahlberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det märks att det börjar blir vår åt katterna:) Hoppas det fortsätter såhär så våren kommer snaaart;) Våra katter är det Mars åt. Dom är galen. Springer in & ut hela tiden. Har ingen ro i kroppen alls:P Haha. Kan nog förstå att hon inte gillar den trånga tröjan. haha. Det är vår åt mig också för jag har nyss vårstädat hela huset. Pju;P Haha. & sprungit barfota på altanen;) Kram!

2010-03-11 @ 15:08:47
URL: http://annaslaviero.blogg.se/
Postat av: Lindah

Astrid är så söt i sin lilla tröja, passar hennes personlighet väldigt bra måste jag säga ;) haha!



Va gott det lät med hemma gjort apelsinsaft då, måste få komma över på ett glas sånt någon helg ! :D

Kramkram!

2010-03-11 @ 23:13:55
URL: http://www.poopiehead.bloggplatsen.se
Postat av: Tessan

Vi är så jävla bäst gumman, du& jag <3

2010-03-17 @ 17:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0