Tråkig lista - tidsfördriv

Hittat denna lista hos allt för många nu, det är visst dags för mig att fylla i en också... För allt är visst mycket roligare än att skriva klart min diskussion som ska vara klar kl 12.00 i dag!! Hihi...

Jag:

Är singel?
Nej, sambo!

Svär ofta? Ibland

Sjunger i duschen? Nej, aldrig

Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Om jag fick med mig minst 1 kompis så skulle jag överväga det!

Skrattar åt dina egna skämt? Ja, alltid nästan!

Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? Hm, kanske fettsugning... Då jag är på den lata sidan! hihi...

Har du:

Piercingar? 1 i vänstra ögonbrynet och 5 hål i öronen

Syskon? 2 systrar

Jobb? Sommarjobb på Gävle sjukhus

För många vänner? Nej, en lagom skara underbara människor

Rymt hemifrån? Nej

Färgat håret? Oja, massa gånger!

Bra självförtroende? Ja

Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja, ofta

Varit kär? Ja (och ÄR kär)

Gjort något olagligt? Ja

Somnat i skolan? Ja, både på HIG och gymnasiet

Brutit ett ben? Nej, inte ens det minsta!

Tappat bort mig i min hemstad? Ja, så dåligt lokalsinne som jag har så händer det ibland!

Sett en fallande stjärna och önskat? Ja, 2 gånger, tror jag

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ja

Smygit ut utan lov? Nej

En hemlighet som ingen annan vet? Ja

Sovit en hel dag? Ja, det har hänt, sen är jag ju grymt bra på att sova så!

Varit kär i någon utan att säga det till personen? Nej

Varit på en festival? Nej, tror inte det...

Stått på scen? Ja, många gånger!


Vad:

Längtar du till mest just nu? Sommaren och Sjuksköterskelegitimationen och mitt liv!

Vad ska du göra i helgen? Hm, bra fråga, har inte börjat tänka på det än...

Har du för kläder på dig? Mjukisbyxor och blus

Gjorde du igår? Tittade på TV, gjorde apelsinsaft, sov på soffan

Vad ska du göra i sommar? Jobba så jag får några pengar till den dag vi flyttar

Vad åt du senast? 3 rostade mackor med apelsinmarmelad och färskpressad apelsinjuice (till frukost)

Har du för mobil? Samsung U600

Vad köpte du senast? 2 st koftor på Gina i lördags


Vem:

Vem pratade du i telefon med senast? Mamma

Tycker du om? Familjen, vännerna och min Marcus

Älskar du? Familjen och Marcus

Var du med senast av det motsatta könet? Min Marcus

Kan du lita på mest? Mamma

Vet mest om dig? Mamma och Marcus


Allmänt:

Har du pussat en groda? Nej

Kan du hjula? Nej, inte längre, åldern har hunnit i fatt och jag inser mina begränsningar!

Biter du på naglarna? Det händer, försöker låta bli!

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka utomlands med familjen och svärfamiljen, köpa hus, köpa bil

Vågar du hoppa fallskärm? Tror det, vore coolt iaf!

Är du hungrig? Ja börjar på att bli det nu, tar nog en Billys vid 12.00


Kommentarer
Postat av: Madelene

Ja jag ger inte upp i första taget, men ibland känns det väldigt motigt.. Är så himla skeptisk till läkemedel i vanliga fall så nu när vi är 2 överväger jag allt ännu mer än vanligt..

Tack gumman! :) Ja det är ju några OPare som fått barn, väntar barn och planerar barn, så jag förstår om du blir lite sugen! Det är den mest fantastiska känslan som finns, går inte all beskriva! :D Kram

2010-03-08 @ 15:30:27
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Madelene

Nej än så länge är det nog bara jag som är gravid, men vet folk som försöker :)

Angelica Arvidsson fick en pojk i höstas :)

Ja men precis, synd bara att min sambo tycker att man ska lita fullt ut på läkare.. Vore lättare att fatta ett beslut om vi kände samma sak, det är ju faktiskt vårt barn!

Aha, det är där du bor! :) Hur långt har du kvar på utbildningen då? :) Kramar

2010-03-08 @ 15:57:51
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Madelene

Då är det ju riktigt nära, grattis i förskott! :D

Ja jag försöker så gott jag kan, har blivit fel medicinerad så många gånger förr så jag kan det här nu ;P haha!

Jag vägrade vaccinera mig mot svinis också och det är jag väldigt glad för nu i efterhand, snacka om överdramatiserat! :p

Ja du, jag förstår inte jag heller.. Man har hunnit med så mycket på så kort tid, helt galet! Fortsätter det i det här tempot är vi 40 på en grisblink! :p

Kramar

2010-03-08 @ 18:26:12
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0