Vår i Skutskär!!

Jag har blommor i landet!! Bevis:




Åh, nu känns det som att sommaren är på väg! Jag har ju t.o.m beställt ett par röda converse som skall användas flitigt under sommaren!
*******************************************************************************

Nu är jag heeeelt klar med alla kurser i skolan, uppsatsen är inlömnad och snart är det bara praktiken som står mellan mig och min Sjuksköterskeexamen! Åh, det känns så skönt! Nu sitter jag och försöker få ihop en opponering på en annan grupps uppsats plus att jag sitter och filar på min presentation, gör en poster. Den kommer att bli så bra! :D Känner mig nöjd!

Var hem i helgen, det var längesedan nu. Kul att mysa lite med Marcus systerson, han har blivit så stor, nu går han för fullt! Lillskrutten! ;)

Klassfest på fredag, den första och sista på 3 år! hihi. Ska bli kul! Ser fram emot att träffa alla glada klasskompisar.

Astrid har förresten fått tillbaka sina sår, vilket betyder att hon är allergisk mot denna mat också, som tur är har vi två till foder som vi kan testa, Marcus är och köper ett nytt idag, bara att vänta och se vad det blir av det... Så tråkigt, trodde att hon mådde bra på dethär foderet vi har nu, det har ju trotts allt gått bra  i några månader och sen kom såren... Så typiskt! Så hon är trött och slut, sover mest hela dagarna... så det är lugnt hemma iaf! :) Men tror att grannarna har en hankatt som är lite Mars-sjuk, hör honom jämra sig därinne, inte alls kul att höra!

Visst ja, sitter och lyssnar på Amy Macdonalds nya album, A curious thing! Hon har så bra röst! Mysig att lyssna på!

Nu återgår jag till studierna, tänkte bara höra av mig så ni vet att jag lever! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var på tiden att du hörde av dig;P Hihi. Nu är våren hos er iaf. Här är det massa snö än.. Ja du märkte väl det om du var hit till bollnäs i helgen:P Går sakta med tiningen här. Skönt att du är klar. :) med det mesta;) Kram:)

2010-03-24 @ 22:09:38
URL: http://annaslaviero.blogg.se/
Postat av: carina jonsson

Halloj gumman.Nu blommar det i rabatterna hos dig :) Här har bladen på tulpanerna kommit upp och scillan har snart slagit ut,men det såg du när du var hemma.Tvättdag hos mig idag,men först ska hundarna få komma ut en sväng.I går cyklade Jenny med Mack,gick jätte bra och han såg ut att gilla det *tummen upp.Nu är det inte långt kvar för dig,tiden har gått väldigt fort !!! Sköt om dig så hörs vi // kramar om.Mamma

2010-03-25 @ 10:24:05
URL: http://www.svartangel.zoomin.se
Postat av: Madelene

Tusen tack!! :D

Kramar

2010-04-24 @ 12:32:44
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0