Vår, vår, vår!

Idag skiner vårsolen, det är såå mysigt och varmt! Hela jag blir på bättre humör när det är sol ute! Nu känns sommaren inte allt för långt bort...

Haha, jag och älskling hade lite kul igår... Han skulle visa sin styrka genom att riva sönder min gamla Elloskatalog (Magnus Samuelson river sönder tjocka telefonkatalogen hur enkelt som helst) och i sann Samuelsson-anda skulle älskling testa, (med Ellos katalogen)....
Han kämpade och kämpade (med visst fusk)



Här tar han i för kung och fosterland! Man riktigt ser hur han kämpar!!

Men se så stökigt det blev när han var klarr! (och han lyckades!)



Men nogallt är katalogen delad på två iaf! Som jag skrattade när han höll på! :D Roligt, roligt!

Nu bär det snart iväg till skolan, handledning. Känns bra, har skrivit på alla delar, t.o.m abstract och sammanfattning! Nu är det bara finlir kvar! :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0