Nytt inlägg...

Det roligaste av allt är att C-uppsatsen är färdigskriven och inlämnad, nu finns den att läsa här: http://www.diva-portal.org/smash/record.jsf?searchId=1&pid=diva2:311041 för den som vill ta del av mitt 10-veckors slit!

Nu är jag ute på praktik, har varit det i 4 veckor redan, 4 veckor kvar. Allt känns så bra, lär mig mkt nytt och börjar känna mig säker i rollen som Sjuksköterska. Till sommaren ska jag även jobba där, på Onkologavdelningen alltså. En mkt trevlig avdelning med bra personal! Det är verkligen det sista jag gör nu innan jag tar examen! Underbart skönt!!

Förra veckan var Marcus sjuk, feber, halsont, förkyld... Gissa vems tur det är nu? Jo, min. Jätte kul. Hemma från praktiken idag och säkert imorgon.

På torsdag åker vi hem, båda två. Ska bli skönt. Helgen är redan fullspeckad. Fredag - Rättviksmarknad med mamma, Lördag - till byn och umgås med Marcus systerson och svärföräldrar, Söndag - Fira lillasyster som fyller 17 år! Och åka tillbaka till Skutskär. Vi får se om katterna får stanna hemma eller följa med... Skönast för de att få vara kvar hemma...

Nu har jag äntligen bokat tid för klippning och färgning, blir 25/5, ska bli så skönt, har spart ut håret nu, och inte färgat på lääänge! Ovant att känna sig så risig i skallen!

Annars så är det lugnt, varit dåligt med uppdateringar... Känner inte att det finns något att skriva. Men känner själv med de bloggar jag föjer att det är otroligt tråkigt utan någon uppdatering, det får bli skärpning på den punkten! Ska förssöka!

Nu blir det våfflor till middag!

Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Krya på dig / er.Men prova som jag sa på tele:Ta allergi tabletter OM det skulle vara det också du dras med.Syns i morgon / kram Mamma

2010-05-05 @ 19:40:49
URL: http://www.svartangel.zoomin.se
Postat av: Therese

Hej! Vad kul! :) Såg att du också läser till syrra och tar examen om bara några veckor?! Guud vad skönt. Vi har börjat skriva projektplanen till C-uppsatsen nu.. Urk. Jag ska gå in och kika på din C-uppsats, så kanske man kan få några tips. Kram! :)

2010-05-18 @ 22:59:17
URL: http://tessansorangeri.blogg.se/
Postat av: Therese

Oops, jag glömde att svara på din fråga. Haha :) Leksakerna kommer ifrån Barnens hus. Var halva priset på dom, så dom kostade 59 kr/styck.. :) Fanns modeller på huden och tänderna också.

2010-05-18 @ 23:02:50
URL: http://tessansorangeri.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag blir klar nu till julen. Fast jag tar examen i början av januari 2011.. :) Dom här 2,5 åren har ju gått så galet fort! (Tack och lov). Vart kommer du att jobba någonstans? Ha en bra dag du med! :)

2010-05-19 @ 12:06:31
URL: http://tessansorangeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0