Livet

Jag är lyckligt lottad, har en underbar sambo, en härlig familj och fina vänner. Livet är viktigt, vi får inte glömma bort att visa uppskattning för dem vi har omkring oss! Ta vara på tiden tillsammans!

Det finaste på jorden är att få älska- och att älskas!

Livet är till 99,5% helt underbart. Tyvärr kommer det ibland annat som gör att man stannar upp och undrar hur 0,5% av något så underbart kan göra så ont och lämna en sådan tomhet... Jag kommer fram till att det är just så livet är, ovissheten om framtiden är fantastisk samtidigt  som den är riktigt skrämmande...

Kommentarer
Postat av: Rigmor

Hej mitt <3

Har en försenad födelsedagspresent här hemma.... Sandra, grattis förresten till viket på 100%, du är som klippt & skuren för uppgiften!!! (Viken tur att jag rådgjorde med dig, tänk om jag hunnit raka av mig håret före den 22/10, snacka om galg humor). Kramar i massor, vi träffs snart, är mycket nyfiken på hur ni har det i er nya lägenhet!

2010-11-03 @ 08:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0